neděle 14. srpna 2011

Zub

Včera večer jsme najednou zjistili, že má Kuba oteklou levou tvář. Večerní cesta do Motola byla jasná a skončili jsme na zubním, kde Kubovi nakonec vytrhli čtyřku vlevo nahoře pro periostitidu. Chudáček, bylo mi ho děsně líto, byl úplně propocený když vylezl z ordinace a já ačkoliv jsem byla na chodbě, tak jsem musela až na její konec a za dveře čekárny, abych neslyšela jak křičí. Bylo jasný, jak strašně se bál. Vyšel s hubičkou od krve, v puse zakouslý úplně prosáhlý tampon...no bylo mi děsně. Cestou domů usnul a pak spal celou noc i když jsme se báli, že to bude masakr, až to přijde k sobě. Ráno se probudil až kolem půl devátý a hubu jak africkej domovník. Měl to oteklý daleko víc než večer předtím. Takže jsme celý den ledovali...hrášek nebyl, takže mražený losos :-) byl nejlepší


Teď už jen doufám, že další dny bude líp...

Žádné komentáře:

Okomentovat