pátek 10. února 2012

Zápis do školy

Už od včera jsem měla nerva. Měla jsem hrůzu už když mi včera paní učitelka ze školky říkala, že bych měla ještě s Kubou cvičit, jak se kdo jmenujeme a tak. To mě fakt vyděsilo. Dneska poslední hodinu před zápisem jsem se tisíc let malovala (stíny jsem si udělala porpvé od dovolené:-o), pak jsem se dostatečně slušně oblíkla, abych Kubovi nedělala ostudu a pak jsem hystericky volala F, kde je (měli jsem ještě tak 20 minut čas:-)), že už musíme vyrazit. No, nemá cenu to prodlužovat - bála jsem se víc jak Kuba, kterej to zvládnul úplně bez problémů.  Všechny paní učitelky i paní ředitelka byly moc milé a hodné a já se uklidnila až ve chvíli, kdy jsem měla možnost fotit a musela se prostě soustředit na něco jiného. Nakonec Kuba musel namalovat maminku a to ve mě trochu zatrnulo - né, že by maloval ošklivě to ne, maluje hezky, ale až překvapivě moc lpí na malých detailech:-). Celou dobu mě pečlivě sledoval a maloval asi opravdu to, co vidí, z čehož vyplývá, že mám neuvěřitelně hodné a loajální dítě nebo je chudinka minimálně trošičku zrakově postižen:-))). Musím to shrnout pouze jednou jedinou větou : "Kubíku, moc Ti děkuju za dnešek, udělal jsi mi velkou radost a moc Tě miluju!!!"







2 komentáře:

  1. Vlaďko, skvělý popis :-), jediné co mi tu chybí je ještě reální fotka maminky:-) Zn. nejvíc se mi líbí tvoje mikina :-)

    OdpovědětVymazat