pátek 8. března 2013

Obal na CD/DVD a fotky

Tak jsem dneska vymýšlela a nakonec "zkonstruovala" krabičku, obal na CD/DVD a fotky...bylo to takovýho s...í, že teda no more. Miluju tohle papírový ruční tvoření, ale čeho je moc toho je příliš. Nebo, že by to bylo tim, že jsem neustále běhala ke klukům přebalovat, krmit, napájet Kubu čajem apod? Nevim, ale rozhodně tohle byla (asi) první a poslední krabička, kterou jsem vyrobila...dál už jen obaly na CD/DVD.:-)




7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Milá paní Charvátová,
      úplně náhodou jsem objevila Vaše úúúúúúžasné fotky a teď se denně
      nemůžu dočkat, jestli jste nepřidala něco něco nového z Vaší rodinky
      nebo z přírody. Moc Vás obdivuji a fandím Vám. Mějte se hezky a
      těším se na další obrázky. M.

      Vymazat
    2. Milá paní M.,
      mnohokrát děkuji za pochvalu mých fotografií, vždycky to potěší a nakopne do dalších aktivit.
      Vlaďka

      Vymazat
  2. Milá paní Vlaďko,
    velmi mně potěšila Vaše odpověď a obrázky, které jste tento týden nafotila.
    Kroton je překrásný,miminka miloučká a vtipné komentáře,to prostě nemá chybu.
    Už se těším na další novinky z Vaší rodinky. Pa. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, časové prodlevy u odpovědí jsou u mě značné, ale když najdu takové krásné komentáře, tak to se nedá dělat nic jiného než poděkovat:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, časové prodlevy u odpovědí jsou u mě značné, ale když najdu takové krásné komentáře, tak to se nedá dělat nic jiného než poděkovat:-)

    OdpovědětVymazat